Två rövare och en sjukling

 
Jag la mig på soffan en stund i morse och slocknade visst som ett ljus. Vaknade för bara en liten stund sedan och nu sitter jag och försöker äta lite filmjölk. Aptiten har visst hamnat i underjorden, inte p.g.a illamåendet utan snarare p.g.a förkylningen, men men, det gör inte så mycket. För en gångs skull så smakar ju filmjölken fil i alla fall. Great succes! :D Har ännu inte mått illa, vet inte om det beror på banden eller ej, men skulle det vara så att det faktiskt är dem så go sea-band go! Tror älsklingen ska få prova såna här nästa gång han blir åksjuk. Perfekt!
 
Tusse kom förövrigt hem igår. Vi hade bakdörren öppen och när jag gick till köket för att påbörja middagen så satt han plötsligt bara där och käkade.
Han och Maya ränner runt i lägenheten nu som några dårar, vet inte om de busar eller bråkar, tror det är något mellanting. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0