Superman never made any money

 
Jag ääääälskar den här låten!! :D
 
 
 
 
Nu råkar jag ju älska väldigt många låtar, men just den här går på repeat idag. :)
 
 
Besöket hos tandis gick förvånanasvärt bra. Jag var en hjältinna! Eller typ. Hehehe.
Kände mig rädd och modig så jag tackade nej till bedövningen. Ett utmärkt val för lagningen kändes ju inte ens. Eller, man känner väl att de är och pillar i munnen, men det ilade inte alls och det gjorde inte ont heller. Förutom när de pressade någon av appartaterna hårt mot mitt tandkött, det gjorde faktiskt ont. 
 
Jag firade den lyckade lagningen med att köpa kattmat och balsam. True story! 
 
 
 
 
Uppdatering:
VAAAD är en appartat??! xD
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0