Söndag


Kom i säng vid 00:30 i natt. Snacka om att jag var trött då. Var så trött att jag var yr. Det i kombo med att jag tog av mig glasögonen resulterade i att jag nästan gjort en vurpa över tvättkorgen och ner i badkaret. Inte för att jag inte såg tvättkorgen, det gjorde jag, men jag var så trött och yr att jag tappade balansen. :S

Hade besök igår, det blev tacos och film-maraton, därav den sena timmen. Fast för min del blev det inte så mycket tacos. Blev mest köttfärs, lite ost och cremefraiche och lite, liiite tacosås för grabbarna hade haft mig i åtanke och köpt mild. Jag hade i och för sig kunnat käka gurka också men näe. Tycker inte gurka är så gott i tacos för det är så vattnigt. Sallad däremot, och löööök. Rå lööök. Det är inte tacos om inte jag har rå lök i, men det vågade jag inte äta igår. Då hade det väl blivit så starkt att kopplingarna i magen smällt av eller nåt. :bigeyes:

Just nu har jag faktiskt käkat godis. Käkade tre "sura björnar", förvånanasvärt gott. Men nu är det slut på det roliga, ska få i mig 3dl vatten. *Suck*




Sen kommer dagen fortsätta i samma anda som gårdagen. Tvätt, städ och förmodligen häng framför datorn. Tråk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0