Kräkdöden

Zzzz... Sitter och försöker tvinga i mig lite filmjölk. Efter rejäla problem att få ner ena halvan av min vitamintablett så försvann all aptit. Det triggade nämligen kräkreflexen mer än vanligt idag så jag fick minsann rusa till badrummet och stå där och äckla mig en stund. USCH! :( Ett tag var det så illa att jag trodde tabletten skulle komma upp igen, då hade jag fasen börjat grina. 
 
Resten av dagen ska spenderas i städningens tecken, och om regnet håller sig borta och om jag inte blir alltför trött så blir det kanske en sväng in till stan på min räääser cykel för att kika på klänningar. Känns dock som mer troligt att jag kommer titta på det i morgon, då har jag ju hela dagen för mig själv.
 
Lär väl passa på att vara lite avundsjuk på mamma och lillasyster också, de ska snart bege sig till Cypern. Kan hända jag är en blekfis av värsta sort men jag hade ändå velat åka till Cypern. Jag skulle kunna ta ett bad i solskyddsfaktor 5000 så kanske jag också skulle klara av att åka dit.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0