Köttrecension

 
Mmmh. Köttet blev faktiskt riktigt bra. :D Kokade köttet i minst 2½ timme, goodie. Sen på slutet så slängde vi i lite lök, morötter och en palsternacka också. Är så dåliga på att äta grönsaker i det här hushållet så då får man väl passa på ibland. Det smakade dock inte så mycket, jag har ingen aning om hur man ska krydda sånt där så det blev bara kalvfond, soya, salt och peppar men det funkar ju det med. 
 
Tror katterna uppskattade köttutdelningen tidigare idag för de har varit riktigt lugna och snälla, vilket inte händer alltför ofta. Är det inte den ena som går omkring och gnäller och skriker så är det den andra. Nåja, ska återgå till mitt vattendrickande nu, har faktiskt snart druckit hela 6 dl vatten, ovanligt mycket faktiskt. Sen har jag ju druckit nutrilett samt käkat fil också så totalt har jag fått i mig cirka 1 liter vätska idag. 5 dl till och jag faktiskt når gränsen, tror dock inte jag kommer göra det, men men, man ska aldrig säga aldrig. Och med den klyschan sagd/skriven säger jag adjö. Så adjö.
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0