Illamående och infinity


Illamåendet har visst återvänt lite. Skulle svälja en b12 tablett idag. Men just när jag skulle svälja blev jag äcklad av vattnet och kunde inte få ner tabletten. Men plötsligt bara gled den och vattnet ner i halsen när jag inte var beredd. Vilket gjorde mig vansinnigt illamående. Stod och hulkade som en galning. Usch det var vidrigt! :( Jag blir lite illamående nu bara av att tänka på det. :S

I övrigt har mest sovit idag. Var upp tidigt och följde med älsklingen till jobbet, men efter jag ätit frukost så fick jag jätteont i magen så jag la mig i sängen igen och tyckte väldigt synd om mig själv. Funderar stundvis på att rings 1177 men så gick det över och jag blev helt slut så jag somnade vid 9 och sov ända till halv 13. :bigeyes: Trots den långa sömnen så är jag ändå trött redan nu. Tokigt. -.-

Smakade förresten magnums nya glas infinity idag. Jag blev inte så imponerad. På tok för stark chokladsmak för att passa mig, trots att älsklingen köpte den med choklad och kolasmak i stället för enbart choklad.


Tycker den ser godare ut än den är :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0