Igår


Igår lyckades jag nästan dricka 1.5 liter vätska. Lyckades kravla mig ända upp till 1.45L så jag var bara 0.5dl ifrån. :D Kändes oerhört bra, och dessutom fick jag i mig alla måltider utom en. Tjohoo. Hoppas bara det går lika bra idag. :)

I övrigt fick inte dagen någon bra  start. Katthelvetet (Läs Tusse) väckte oss klockan 5 i morse, han vandrade runt i lägenheten och bokstavligen skrek i 40 minuter, jag blev rasande. Rusade upp ur sängen och "slängde" (släppte) ut båda katterna och gick och la mig igen. Men då kunde jag inte somna om på evigheter för älsklingen envisades med att snarka. Efter en miljon puttar på honom somnade jag om i alla fall. Och sov evighetslänge till strax efter tio. :bigeyes:

Angående bion igår så tyckte jag att Snow white and the huntsman var rätt bra. Tyckte kritiken de fått i någon tidning var lite väl hård. Filmen var inte riktigt som jag förväntat mig, men det är de ju aldrig, Jag tyckte inte riktigt om slutet, eller vinklingen i filmen över lag. Det är definitivt inget romantiskt tjafs i den, vilket jag förväntat mig, utan det är snarare lite hämd, lite krig osv. Men den är lätt sevärd ändå. Vid vissa scener gav den mig Sagan om ringen flashbacks. Det var verkligen filmat lika, men men, finns väl begränsat antal sätt att filma på antar jag.

Idag fortsätter städandet. Kul. Eller inte.





Kommentarer
Postat av: ida

Haha vad roligt att du tyckte exakt som mig och Mice

2012-06-10 @ 12:46:05
Postat av: Elisabet

Haha ja du.. Härmis in my soul. :P

2012-06-10 @ 19:45:57
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0