Host host host

Sitter och sippar på en Nutrilett Hunger control med chokladsmak. Tycker den smakar oerhört mystiskt. Och med mystiskt menar jag inte gott, snarare äckligt. Tror det är förkylningen som busar med smaklökarna. Men men. Dietisten ordinerade ju "typ" såna här så då dricker jag väl på då. Jag tror att hon egentligen menade såna där vidriga pulverpåsar men det struntar jag i. Den här är ju åtminstone drickbar även om den inte är god just nu. 
 
En slutsats angåenge mina åksjukeband har jag inte riktigt. Jag har inte mått lika illa som vanligt idag, men det kan ju lika gärna bero på att jag nästan lyckats äta som vanligt. Eller så beror mitt normala ätande på att jag mått mindre illa. Who knows.. Känns bättre än normalt i alla fall, har inte lust att ligga i sängen och lipa för att jag mår så dåligt så det är ju ett framsteg. Jag står dock inför en prövning: borsta tänderna. Igår när jag skulle borsta tänderna så triggade det kräkreflexen något så fruktansvärt! Uscha vad jag stod och hulkade. Vidrigt! Får hålla tummarna för att mina magiska armband faktiskt är magiska och jag kanske kan borsta tänderna som en normal människa.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0