Frullen åker hiss


Den senaste tiden har jag fallat pladask för tunnbrödsmacka med ost på. Det triggar inte direkt illamåendet så det är ju kanon. Tror jag åt tre sådana mackor igår, haha. Men men, får ju i mig fler måltider då i alla fall.
Men det finns ett tillfälle då inte ens den underbara tunnbrödsmackan kan hålla illamåendet i styr. Det är när jag ska svälja mina eländiga tabletter. Kan inte svälja dem med vatten, så då får det bli mat i stället. Så när maten och, i det här fallet den vedervärdiga vitamintabletten, åkt bergochdalbana/hiss i min hals några gånger så mår man ändå inte så bra. Blä. :(

Funderar på om jag ska våga mig ut på en promenix men det ser ut att börja regna när som helst. Kanske dags att leta fram min asfula regnponcho från fynda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0