Frulle och disney


Tror jag gör frulle och disney till tradition.


I alla fall disney. Frullen känns inte lika rolig.

Mässan igår gick i alla fall hyfsat bra. Min grupp var luffargänget och jag var luffarledaren. Nästan alla var uppklädda men vi lade ingen energi allt på sådant. Ingen av oss ville ju egentligen vara där. Det la nog de flesta märke till.

Nåja, nu är det en ny dag. Och jag ska snart på skolan. :P  Ska binda vår rapport samt lämna in den tredje, och sista, reflektionen. SEN är det sommarlov på riktigt. :thumbup: Tror inte jag tänker göra något mer "skolaktigt" förrän i morgon, eller möjligtvis på måndag. På måndag startar ju sommarkursen så då är jag så illa tvungen. Känns både bra och dåligt. :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0