Besviken


Har varken hört något om något jobb idag eller något från Aleris. Jag försökte ringa dem men kopplades bara till telefonsvararen som sa att man ska återkomma i morgon. :(

Dessutom körde folk som galningar när jag skulle hem. Jag hade en bil långt bakom mig men jag såg att den körde fort, jag låg nära en lastbil och tänkte köra om den först. Jag blinkade ett tag för att signalera till bilisten bakom mig att jag tänkte svänga ut, men den kom bara närmare och närmare ändå. Så började jag svänga ut men inte fan bromsade idioten för det. Och då hade han/hon nästan nåt mig så jag var fasen tvungen svänga in i högerfilen igen för den körde som en jävla blådåre. Notera då att jag redan körde 120 km/h. Galningar! Tycker folk borde bli avskräckta när de passerar en bilolycka men det tycks inte ha någon större effekt på vissa knasbollar. Det hade varit en olycka några mil tidigare fast på motorvägen i andra riktningen, var sjukt lång kö.

Sen när jag skulle av motorvägen så hade bilen till vänster om mig (jag skulle svänga höger och låg därför i det fältet) kört ut så jävla långt så jag såg ingenting. Jag viftade med armarna åt idioten att jag inte såg något men idioten rullade ändå inte bakåt utan låg kvar där han låg, typ 1½ meter utanför linjen. Puck! Jag blev tvungen att smyga mig så långt ut i väggrenen att jag nästan var inne på körbanan innan jag kunde se om det kom bilar eller inte. Värdelöst! Folk ska ju fasen inte ha körkort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0