Avtrubbad

 
Urk!!! Blev just tokillamående. Blä! :( Dagen ska spenderas inomhus. Är inte direkt ngt härligt midsommarväder idag. Det är bara ett överhängande hot om regn i luften.
 
Men i morgon är det andra bullar som gäller! Då åker jag och älsklingen till Falkenberg och hälsar på systeryster med familj. Om vädret tillåter tänkte vi åka och bada en sväng och sedan blir det grillning hemma hos dem. Goodie. Ska nästan bli roligt att bada, är ju tusen år sedan jag gjorde det. Eller tusen och tusen. Men tror det är 4 år sedan i alla fall, har för mig att sist jag badade så var det på Mallorca år 2008. Så det kanske är på tiden..? Sen kan man ju ifrågasätta hur intelligent det är att bada i svinkalla havet när man är förkyld, men men. Jag har sommarlov, då blir man lite avtrubbad. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0