Äckelvatten


Seriööööst! Nu kan jag inte ens dricka vatten längre!! :O Har nästan lyckats tvinga i mig en ynka deciliter men nu ger jag upp, det är så äckligt, har typ 20-30ml kvar men klarar inte av det. Får kväljningar och kräks nästan upp det igen. Blää! ;(

Och vid frukosten så berättade jag för Mattias vad bra det var att vi köpt fil för att det är ju så gott, och även om jag inte kan äta andra saker så kan jag ju i alla fall äta fil. Jo tji fick jag, efter några skedar så var inte filen god heller. Fast jag lyckades i alla fall äta upp allt. Usch! Hoppas innerligt att Aleris får provsvaren den här veckan.
Nu ska jag ta en lång varm dusch och tycka synd om mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0