ZzzzZzzzZzzz

 
Tror det blir en tidig kväll ikväll. Faktum är att jag är sugen på att smyga ner i sängen med lite juice redan nu och läsa Trummornas dån. Hade så svårt att somna i natt. Tankarna snurrade värre än vanligt och var väldigt fokuserade på döden. Ytterst irriterande eftersom jag inte alls tycker om att tänka på döden, det gör mig bara upprörd. Uscha. Men det inleddes med att jag tänkte på sommarjobb och vansinnigt låga löner, sedan snurrade tankegången vidare till Åshamra och oftast när Åshamra ploppar upp i huvudet så gör döden det också, de två går ju lite hand i hand.
 
Nåja, det gick bra att vara barnvakt i alla fall. Leo krävde inte särskilt mycket uppmärksamhet utan han roade sig även på egen hand. Men det blev en del läsning förstås, snacka om att han är förtjust i böcker. Och så länge teven inte är på så är han en riktigt god lyssnare också. I morgon tänkte jag försöka släpa mig med min kära pojkvän till Falkenberg. Behövde bara vara barnvakt idag och i morgon för i övermorgon är Mice visst ledig. Och det är nog lika bra för vi ska ju bege oss till jämtland den dagen så den kan nog behövas till att förbereda lägenheten och packa osv. Ska bli så kul att komma upp en sväng :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0