We are all the winners...

 
Gårdagen var riktigt bra och avslappnad. Jag seglade i mål som vinnare på minigolfen. Okej, seglade gjorde jag kanske inte, men vann gjorde jag. True story. Skillde dock bara 3 poäng på mig och älsklingen. 
 
Blev en sväng på Simonssons för fika, blev en gudomlig biffstut för min del, lyckades dock inte äta hela men det är ju inte så konstigt med tanke på hur maffiga de är. 
 
På kvällen sneglade vi på Armageddon, MYCKET.BRA.FILM! :thumbup: Och med tanke på hur mycket som måste vara datagjort i den så kan man inte riktigt tro att den snart är 15 år gammal. 
 
 
 
 
Tycker dessutom att de gjort ett kanonjobb med musiken till filmen. Hur bra som helst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kan man ju nästan tro att jag aldrig sett filmen förut med tanke på hur mycket reklam jag gör för den. Det stämmer dock inte riktigt. Jag har sett den massor med gånger, men inte de senaste 7-8 åren typ. Om inte det till och med är ännu längre sen.. Nåja. Som sagt, bra film. 
 
 
Idag ska vi åka till Hammerdal. Dels för att gratta lillasysteryster som fyller 22 idag, dels för att låna mammas dusch igen och dels för att vi ska till Susanne i eftermiddag för en helkväll med skvaller och grillad kyckling. Utmärkt! :thumbup:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0