Vänta vänta vänta..

 
Sitter och väntar på att grabbarna ska komma hem från affären. Nu har de snart varit borta i en timme.. :question:
 
Blir tacos och film men maten lyser som sagt med sin frånvaro. Och jag är dessutom svinhungrig så jag överväger att göra mig en knäckemacka i brist på tacos. Har dessutom bara ätit.. Tre gånger idag, vilket är ungefär hälften av vad jag borde äta, och näringsmässigt var väl inte måltiderna särskilt imponerande heller. Men jag har i alla fall börjat äta ägg igen, så hello proteiner. Ett ägg om dagen är bra för magen.. Eller nåt.
 
Idag är det för övrigt "bara" 11 dagar kvar till ultraljudet. Dagarna får gärna gå lite snabbare. :)
 
Näe, det här går inte. En knäckemacka med ost på? Ja tack! 


 

Kommentarer
Postat av: ida

Nått för dig http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15119723.ab

Svar: Haha vaa?
Elisabet

2012-07-28 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0