Välling

Aaaah, kära mannagrynsvälling My hero!  
 
Hade rejäla problem att sova i natt vilket resulterade i att jag låg i sängen till 10:30. :bigeyes: Sen frukost med andra ord. Försökte äta en hårdbrödmacka med korv på men den imponerade inte särskilt mycket. På något magiskt vis kom jag ihåg att vi hade mannagryn hemma så nu sörplar jag på en mumsig välling istället. Får typ Åshamra flashbacks. :)
 
När vällingen blivit välförvarad i min mage blir det en promenix och sedan ett låååångt bad. Fick ju lite badgrejor när jag fyllde år som jag inte kunnat inviga ännu men idag blir det minsann av. De luktar dessutom himelskt. :D Avsevärt bättre än den vedervärdiga skafferilukten som är i köket. Har dock tänt ett partylight ljus där så den som skrattar sist skrattar bäst! Eller hur det nu är man säger. Och skulle det mot förmodan inte fungera så har jag två fulla askar med partylight ljus, moahahahaaaa! Kanske borde ställa in en hel ask i skafferiet? 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Eh... Måste lägga mig i... Man ska inte tända ljus i skafferiet., det är liksom brandfarligt ...
Om man dessutom slänger sig i badet, så har man lite dålig uppsikt över köket...
Var rädd om dig och ditt boende!

Kram!

2012-07-01 @ 15:25:23
Postat av: Elisabet

Haah ingen fara, jag tänkte inte ha dem tända i skafferiet. Utan bara sprida ut dem så det luktar gott. :P kram

2012-07-02 @ 10:59:15
URL: http://elajsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0