Tumrullning

 
Sitter och rullar tummarna i väntan på att klockan ska gå. Ska bege mig mot stan och granska klänningsutbudet men först ska det ordnas med en present. Det är i och för sig redan på G men jag måste invänta ett telefonsamtal och min gissning är att det lär ju inte ringa någon före 13 i alla fall. Men men. Affärerna har ju öppet längre än så, så vad gör det.. :)
 
---------------------------------------------------------
 
Tänk att det bara är tio dagar tills vi ska hoppa på tåget och sticka upp till jämtland. Ska blir riktigt nice att åka upp. Synd bara att man aldrig riktigt hinner åka upp och bara vara för det är alltid en massa måsten när man är uppe en kortare tid. Jag hade så gärna åkt upp och bott i Rudsjö en stund. Om så bara för en helg. :) Tror inte jag varit i där längre än någon enstaka timme åt gången på minst 3 år. :bigeyes:
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0