Skitdag

 
Det här är verkligen en skitdag. Har varit trött och hängig hela dagen. Och det var länge sedan jag kände mig så vansinnigt obekväm som jag gjorde idag när vi var iväg för att fika. :( Inte för att folk är otrevliga, tvärt om. Men jag är så obekväm i sådana situationer. Runt människor som man aldrig sett förut och som man knappt vet något om. Vore mycket enklare om man träffade några enstaka åt gången i stället för en hel flock med minst tio personer. Men men, även om jag kände mig obekväm så var det väl trevligt. Fast jag fick väldigt ont i magen efter ett tag, och när vi var på väg hem igen så hann vi knappt komma lite mer än halvvägs hem innan jag började kräkas i bilen. Tur att jag råkade ha en plastpåse med mig. Usch det var så hemskt. Har kanske druckit 5 ml vatten idag, har inte lyckats ta en enda medicin heller. Det är som sagt en mycket dålig dag. :thumbdown: Så resten av dagen ska spenderas bakom låsta dörrar, jag tänker inte göra ett dyft idag mer än möjligtvis tycka synd om mig själv. Och spela age of empires förstås. :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0