Shopping

Bläääeeh.. Borde påbörja lunch snart men mår illa så jag känner mig inte direkt motiverad. 
 
Senare idag ska jag pallra mig in till stan igen. Hittade en klänning på Indiska igår som eventuellt får godkänt så jag ska kika på den idag igen och eventuellt köpa den. Den är långt ifrån något märkvärdigt men jag orkar inte vara kräsen, huvudsaken är att det är en klänning och jag kan ha den. Typ. Ska kanske investera i en sjal också. Synd bara att jag är så himla lost när det gäller färgkombinationer och sånt. Jag är verkligen värdelös på sådant, och jag vill dessutom köpa en mönstrad sjal eftersom hela klänningen är enfärgad. Hmm.. Nåja, får väl fråga i butiken vad de har för tips, de borde ju ha lite koll i alla fall. :)
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0