Salmonellavarning i kylskåpet

 
Åååh! Börjar må illa och ska käka mellanmål men vet inte vad jag vill ha. :( Eller, jag vet vad jag vill ha men det får jag inte. Har, som ni kanske märkt, hamnat i en juiceperiod och tänkte därför unna mig en mugg med juice till mellanmål (ja, av någon underlig anledning är det extra gott att dricka ur en mugg nu). Men så visade det sig att älsklingen fått för sig att smitta ner oss med salmonella. Kycklingfiléerna som skulle tinas låg i säkert förvar i kylskåpet i sin förpackning. Men förpackningen låg dessvärre inte på något fat. Så nu har det runnit "kycklingsaft" lite här och var och givetvis hade min högt älskade och avgudade juiceförpackning* sugit åt sig av den potentiella salmonellavätskan. Uscha. Så det var bara att slänga. :(
 
 
* Egentligen så avgudar jag ju inte juiceförpackningen. Det är snarare innehållet som vunnit min kärlek. 
 
 
 
R.I.P
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0