Kräm och mjölk försök 2

Hmpf.. Jag måste medge att jag gillar den här nya blogggrejen. Inlägget som jag skrev i morse och gnällde över är visst återställt så det kommer här. Om jag känner mig generös kanske jag gör ett till inlägg till lite senare. Nu ska jag bänka mig framför teven. 
 
 
Jag hade tänkt ta en enormt lång sovmorgon till 9. Det gick inte särskilt bra. Vaknade redan vid sju i morse och har vaknat till och från sedan dess fram till strax efter 8 och då gav jag upp. Var inte ens trött längre. Är länge sen jag vaknade och kände mig riktigt utvilad, men så känns det idag, underbart! Och inte en enda hulkning har jag haft än heller, njuter därför extra mycket av min kräm och mjölk. :)
 
Dagens äventyr beror lite på hur vädret utvecklar sig. Men vi tänkte inte göra några alltför dramatiska saker idag. Det enda som är planerat är investering i mat (usch, mat är verkligen svindyrt här), samt en liten tur till Dollarstore. Jag önskar att temperaturen kunde stiga lite så vi kan åka och bada. Normala människor får cravings på mat och sötsaker och sådant när de är med barn men inte jag inte. Jag har hakat upp mig på att jag vill bada. :question: Badkar räknas givetvis inte, nope! Havet eller en sjö är det enda som duger. Helst utan några andra, främmande människor. 
 
Älsklingen sover fortfarande och jag har inte hjärta att väcka honom. Funderar på att läsa lite ur Trummornas dån del 2 så länge. Om jag inte redan hade en underbar pojkvän så hade jag nog gift mig med Diana Gabaldon, TROTS att hon redan är gift. Jag skulle nog kunna tänka mig att dela, Människan är ju ett författargeni! :D Längtar så himla mycket till Skottland, trots att boken som jag läser nu inte ens utspelar sig där! Men jag vet ju hur hela historien började, och var. Dessutom har ju karaktärerna hemlängtan ibland, och den smittar visst av sig, trots att Skottland inte ens är mitt hem. Sorgligt nog lär det ju dröja länge innan jag kan åka dit igen. :( Får nöja mig med att dregla över mina foton och tänka tillbaka på när jag och Susanne var där, lätt en av de bästa resorna jag någonsin gjort för shit vad roligt vi hade! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0