Köttbullsdrömmar

 
Ska bege oss mot bussen mot tågstationen om två timmar. Innan dess blir det en sväng på ica för att investera i diverse förnödenheter i stil med godis, frukt och yoghurt, så vi överlever resan upp till jämtland alltså. Jag längtar som en galning tills i morgon för mamma har nästan lovat mig att vi ska äta köttbullar. Mmmmh, har varit sugen på det länge men inte orkat göra själv. Dessutom blir aldrig mina köttbullar som mammas ändå. Så med andra ord längtar jag tills vi kommer upp så att jag kan få äta riktiga köttbullar. :thumbup:
 
Nåja, nu blir det en svängom på SJs hemsida för att dubbelkolla så det inte dykt upp eventuella förhinder. Peppar peppar. I 9 av 10 fall brukar det oftast gå överjävligt dåligt när jag åker tåg så jag är lite nervös.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Jag vill också ha så ni får lämna lite till mig!! :O

Svar: Done and done! Finns en matlåda åt dig ;)
Elisabet

2012-07-12 @ 16:51:22
URL: http://strudel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0