Hick hick hick

 
Alltså fy vad jag hickar ofta! Jag hickar nog igenomsnitt MINST 10 omgångar varje dag. Ibland kanske jag bara hickar 1-3 gånger och ibland hickar jag mer. Tycker det börjar bli riktigt störigt nu, det är obehagligt att hicka! :( Hickan kan visst bero på både operationen eller graviditeten. I alla fall om jag ska tro diverse forum. Sen kan ju hicka bero på en massa annat också men i mitt fall så är väl de två alternativen de som är mest troliga. Sådär ja, det var dagens gnäll. 
 
I övrigt idag händer det inte mycket. Ska iväg och fika hos några av älsklingens släktingar. Alldeles lagom "mycket" (lite) att göra. Blev nämligen ganska sent igår. Jag la mig innan vi sett färdigt sista filmen för jag orkade inte titta mer, läste lite och släckte sedan vid 01 typ så det är ju inte så konstigt att man är seg idag. Känns som om jag varit ute och festat? :question: 
 
I morgon övergår saker och ting till det normala igen. Mattias semester är slut så han ska jobba, och jag har lovat att agera barnvakt så jag ska pendla till Falkenberg hela veckan. Inte så roligt att ränna fram och tillbaka hela tiden men jag har ju ändå inget annat för mig så då kan jag lika gärna åka dit och göra lite nytta. Samla in en massa barnvaktstimmar som vi kan ta ut sen, hehehee! :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0