Hammervalley

 
I skrivande stund sitter jag i Hammervalley. Tågresan upp gick bra. Råkade ut för hot om två timmars försening men i slutändan så kom vi fram 10 minuter före utsatt tid så jag klagar inte. Sov dock ganska dåligt, vaknade ungefär med en timmes mellanrum. Värst var det i Stockholm då vår kupé skulle fyllas på med tre personer till. Det är svårt att smyga och vara diskreta på så litet utrymme, särskilt som man har en enorm väska och en prasslande påse. Väskan och påsen retade gallfeber på mig men jag lyckades i alla fall somna om till slut.
 
Vi kom fram i Östersund 05:30 i morse. Då bar det av hem till mamsen i Hammerdal där det genast blev förtäring av en tidig frukost. Sen ockuperade vi hennes säng och sov i strax över tre timmar. Gudomligt skönt! Vi har nyligen avnjutit en sen men god lunch i form av köttbullar och stuvademakaroner, heaven! Får se vad som händer här näst. Åker nog vidare mot Strömsund ikväll om vi inte blir alltför trötta dvs och åker tidigare. Så så är det just nu.
 
Ma råkes! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0