Gårdagen

 
Orkade inte uppdatera något igår efter sjukan så det får bli nu istället. Det gick för övrigt ganska bra, antar jag. Ketonerna (som är något svältjox som dyker upp när kroppen svälter) var normala. Eller normala och normala, det var i alla fall normalt att jag hade dem i kroppen p.g.a operationen, och de lär nog hänga med ett tag till. Men eftersom jag ändå har svårt att få i mig vätska så hängde de på mig en påse dropp när jag ändå var där. Plus att de gjorde lite prover och kom fram till att min sköldkörtel inte fungerar som den ska så nu har jag fått ytterligare en medicin att ta som ska hjälpa sköldkörteln, typ. Så även om det var trisst att hänga där i fem timmar så var det ju ändå rätt bra att jag var där för annars hade de kanske inte upptäckt det där med sköldkörteln.
 
På kvällen åkte vi till Falkenberg och hämtade hem kissemissarna. Tusse var inte särskilt nöjd med att komma hem och Maya var däremot extremt nöjd. Så olika de är. Tusse vägrade vara inne så vi släppte ut honom igårkvälls och jag har inte sett till honom sedan dess. Han ligger väl under en buske någonstans och deppar. Maya i sin tur firade med att gå runt i lägenheten och skrika men efter ett tag lugnade hon ner sig och jag tror hon sov bredvid mig större delen av natten, hon klev då inte upp i morse förrän jag gjorde det. 
 
Aja, det var väl allt jag hade att komma med förtillfället. På återseende. Typ. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0