Fredag

 
Blev visst en lång sovmorgon idag. Kikade på någon film som gick på teven och efter det blev det lite läsning så det blev lite sent. Då fick jag för övrigt återigen bevisat för mig att jag måste ha den snällaste sambon i världen. Han hade tänkt gå och lägga sig men stannade uppe för min skull bara för att jag ville se färdigt filmen men var för feg för att sitta uppe ensam och se den.  Inte för att han kollade på filmen, han satt vid datorn istället men ändå. Hade det varit jag själv så hade jag nog inte varit så snäll tror jag. Dessutom visade det sig att filmen inte ens var läskig. Weird, men inte läskig. Såg för övrigt på Perfect get away eller vad den nu hette. 
 
  
 
 
Idag är det städning som står på menyn. Är verkligen dags att ta tag i det, vi har ju snart varit hemma i en hel vecka utan att lyfta så mycket som ett finger, typ. Dessutom får vi troligtvis besök i morgon. Blir nog tacokväll med en av Mattias kompisar. Tacos och film, kan inte misslyckas. :) Känner mig dock inte så sugen på tacos just nu. Mår illa. :( Mumsade i mig en knäckemacka med ost men det hjälpte visst inte, mår fortfarande illa. Bajsmage och bajsbebis är vad det är för det är deras fel! Nåja, det är samtidigt en perfekt ursäkt för att skjuta upp städningen en halvtimme. :P 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0