En HEL liter

Igår lyckades jag dricka en hel liter vatten. Notera att det är en hel liter vatten och inte en hel liter vätska. Viss betydande skillnad där. Jag och älsklingen har nämligen gjort en deal. Han har köpt ett te som luktar gudomligt gott som jag så gärna vill smaka på, och det får jag också, men bara efter att jag druckigt minst en hel liter vatten först, eftersom teet är vätskedrivande. Klockan blev dock så mycket igår innan vi kom hem så det blev inget te drickande. Får se hur det blir idag med den saken. Dock är det ju en ny dag så nu måste jag trycka i mig en liter vatten till. Hello utmaning. 
 
Nu blir det snart frunch (ja, jag har inte ens ätit frukost än, fy på mig) och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Detta är vårt sista hela dygn här uppe i jämtland. Fast vi är ju här i princip hela morgondagen också eftersom tåget inte går förrän vid 23:30 från Östersund. Snark! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0