Äventyr

Yesss! Idag ska jag ut på äventyr. Mer än så får ni inte veta. Inte än i alla fall. :) 
 
Men först är det tvångsintagning av lunch. En näringsfattig lunch i form av en korv och en potatis. Tragiskt. Men men, true story! 
 
Dagen till ära så bjussar jag på en låt som jag visst blivit helt beroende av. Jaja, den har funnits ett tag så jag är väl lite efter. Och sorgligt nog har den ingen överdrivet imponerande lyrik utan den är bara snuskig, men melodierna är så himla BRAAA! Och låten känns extra sommrig. :thumbup:
 
 
 
 
Idag är det förresten exakt en vecka tills vi åker upp till Jämtland. Goodie, ska bli kul. :) Men först är det bröllop på lördag. Hälsa på svärföräldrarna på söndag. Blodprov på måndag och sedan ska jag hänga med Leo de resterande tre dagarna. Eller. Det är väl snarare så att han måste dras med mig för att dagis är stängt, men men. Vi ska nog ha roligt ändå. Dessutom är det kanske lika bra så han får en chans att bli av med en bula eller två innan nästa poppar upp. 
 
Gammal bild på busfröt men man tager vad man haver. Och jag har inte laddat upp några nya. True story det också.
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0