Vindens ängar


Fy tusan vad det blåser!! :O

Har alldeles nyss kommit hem. Har varit och lämnat av älsklingen på jobbet så jag får ha bilen.
Kör nog på min vindtäta jacka idag, så nice att inte vinden blåser genom kläderna :)
Innan jag gick in passade jag även på att fylla på spolarvätska. Tycker den alltid tar slut på nolltid men nu stod jag int ut längre med att vara utan. Kändes lite underligt att stå och hänga över en motorhuv den här tiden på dygnet. Kan inte minnas sist jag gjorde det men misstänker att det är X- antal år sedan :P




Snart blir det frulle. Sen vetetusan vad jag ska hitta på. Ska infinna mig på skolan strax efter halv 10 för vi har handledning 9:45. Sen blir det redigering, ljudjakt och lite strategiarbete. Tror jag i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0