Väntan

Har varit på skolan i en timme nu. Tentan är inlämnad. Nu återstår redovisningen, som är om 40 minuter. :bigeyes: Är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Lär ju få black out när jag ska prata. Åååh vad hemskt! Är länge sen jag var så här nervös. Så nervös att jag mår illa :(

Längtar till klocklan 12. Klockan 12 är allt över. Då är kursen förhoppningsvis över. Sen återstår bara den långa väntan att få tentaresultatet. Men jag tror ändå inte jag klarar tentan. Men den dagen den sorgen. När det här är över så ska jag hem och diska och sen försöka sova. Kom i säng strax efter midnatt i natt men då var jag så orolig över tentan att det tog en evighet att somna. Usch usch usch! Varför utsätter man sig för sånt här??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0