Tisdag


Ååhh!! Tentaångest! Den här typen av tenta känns så underlig. Så ovanligt simpel jämfört med de andra hemtentorna. Ironiskt nog så är det ändå svårt att veta vart man ska börja. Hur man ska skriva. Usch.

Utöver tenta har jag roat mig under förmiddagen med att kika på Pretty Little Liars. Går dock inte på serien lurerier längre. Som relativt nyskapad skeptiker så är det lätt att genomskåda deras vinklingar. Lite synd bara för det gör att avsnitten inte är lika spännande längre. Men men.

Borde nog skrapa ihop någon sorts lunch snart och sedan fortsätta med tentan. Men medan jag funderar på det lyssnar jag på lite Stephen Lynch.. Hahaa åh vad roligt det hade varit att se honom live :)














Jahopp.. Lunch var det visst..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0