Upp till bevis


Ni kanske minns att jag för ett tag sedan skrev att jag sytt på min svärmors symaskin. Nu när de sett tröjan så kan jag ju skriva om det här. Ville inte göra det innan eftersom jag vet att Ida läser bloggen :P Men här har ni i alla fall beviset :)

Tröjan var för övrigt inte så stor som jag trodde att den skulle vara, han kan använda den redan nu, lite lång för honom kanske, men det växer han ju i så småningom :)



Mice och Leo var hit en sväng och tiggde kaffe. Eller Mice gjorde det i alla fall. Leo var mest intresserad av att försöka stöka ner så mycket som möjligt under så kort tid som möjligt. Men innan de gav sig av mot Falkenberg så passade vi som sagt på att prova tröjan :)






Kommentarer
Postat av: Helena

Så kul att se din lilla goding i din fint sydda tröja. Du får sy igen om du vill, det vet du.

2012-01-26 @ 18:55:36
Postat av: Elisabet

Tack, det var så roligt att sy :)

2012-01-27 @ 09:40:04
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0