Taskigt


Hade seriösa problem med att somna igår. Lade mig vid 20- tiden för att läsa och försökte väl sova från 21 nångång men var fortfarande vaken efter midnatt :(
Sen när jag väl lyckades somna så blev jag väckt av Maya några timmar senare. Vid 03:09 i natt tyckte hon det var dags att sjunga en hel serinad för oss. Fruktansvärt! Kattskrälle! :mad: Nu ligger hon och snarkar och sover så gott på min datorväska. Så taskigt, hon kan sova hela dagen om hon vill men tycker att det är helt okej att störa oss som faktiskt måste göra saker och ting om dagarna. Grrrr! :mad:

Idag är det återigen grupparbete som gäller. Har handledning vid 10:15 så efter det ska vi jaga människor och se om vi kan få tag på statister till filmen. Sen blir det förhoppningsvis filmning, redigering och om jag orkar även tentaskrivning. Känns dock inte så troligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0