Söndag


Söndagsångesten är förvånansvärt låg idag. Tror min lilla hjärna försöker förskjuta det faktum att det är måndag i morgon. Lika bra är väl det. Vi ska ha produktion i morgon och vi har inga människor. Och ljussättningen är fortfarande det största frågetecknet/skräckmomentet. :bigeyes:

Förutom att inte göra något alls idag har jag spanat runt på stugor i Skottland. Har hittat en websida som verkar ha ganska bra stugor. Den är dessutom lätt att navigera och söka på men jag känner mig hela tiden skeptisk till alla stugor jag hittar för man kan bara få beskrivning på tyska eller möjligtvis danska så jag fattar inte mycket av det som står. En del saker står på engelska men beskrivningen av stugorna och områdena är oftast på tyska :question: Hade verkligen varit mysigt om man kunnat hyra en stuga i stället för vandrarhem eller hotell. En liten stuga uppe i högländerna. Aaaah, underbart! :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0