Söndag


Idag är söndagsångesten i princip obefintlig. Jag tror det beror på det faktum att jag är ledig i morgon och att Susanne kommer hit då. Tihii, det ska bli så kul :) Blir en sväng på stan, och förmodligen lunch inne i stan också. Jag hade även tänkt släpa med mig henne ut till flygstaden för jag behöver verkligen nya skor, och gamla hederliga skopunkten är mitt mål för det uppdraget :) Hon får även hänga med till högskolebibblan för jag måste kopiera några kapitel till. Jag kopierade ju igår, och då kopierade jag faktiskt det mesta. Förutom de två kapitel som jag faktiskt skulle ha till veckans textreflektion. Tokigt. Jag vågade inte kopiera dem sist för då hade jag redan kopierat så mycket så det kändes bara dumt.

Igår gick jag lös på håret. Hade pratat med lillsyran ang. hårklippning och frisyrer och sånt så då blev jag så sugen att jag inte kunde låta bli. Det blev avsevärt kortare, det känns lite ovant att ha det så "kort", även om det förmodligen fortfarande klassas som långt hår. Sen på kvällen påbörjade vi ett Harry Potter maraton som vi planerat med Mattias moster och kusin. Igår såg vi de första två filmerna. De hör dock inte till mina favoriter så det blev ju en del knappande på telefen :P Men men, det var roligt och trevligt i alla fall :)

Om några timmar bär det av mot Oskarström för vi är bortbjudna på middag. Goodie :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0