Soffläge


Har intagit soffläge och tror inte jag vill ändra på det den närmaste tiden. Planen var att sova när jag kom hem men det gick visst inte att somna så då blev det häng i soffan med favoritserierna, det har nämligen kommit ett nytt avsnitt i The big bang theory, The Vampire Diaries, The Secret Circle OCH Greys anatomy. Härligt. Idag får jag lata mig i soffan, så det så. :thumbup:

Jag var verkligen skräckslagen innför seminariet. Var länge sedan jag var så nervös och rädd inför en redovisning. Men i slutändan så gick det nog ändå ganska bra. Av alla grupper så fick nog min grupp allra flest frågor och kommentarer, men det hade jag redan räknat med eftersom vi redovisade först och alla brukar vara mer effektiva under de första redovisningarna. Tror dock inte jag klarar kursen, känns lite surt men känns ändå skönt att jag för närvarande inte behöver tänka på det. Blir det omtenta eller liknanade så är det säkert 2-3 veckor tills dess, minst! Så nu tänker jag passa på att andas. Och mota bort huvudvärken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0