Shopaholic much?


Efter besöket i sybutiken svängde jag in på willys för att köpa köttfärs. På något underligt, ja helt magiskt, vis låg det (förutom köttfärs) två shampo flaskor samt fyra, FYRA(!!!) balmsamflaskor i korgen. Hahah! Fast jag var verkligen i behov av nytt för jag har snyltat på älsklingens shampo i evigheter och mitt balmsam är slut och då blir håret en borg av trassel :( Dessutom var det sjukt billigt :D Hoppas bara det är någorlunda bra också. Nu kommer de ju räcka ett bra tag i alla fall.

Ang. besöket i sybutiken så var det riktigt trevligt. Vi pratade och kikade framförallt på två olika maskiner. Jag lutar mer åt den lite dyrare även om den ligger en bit utanför min budget. Den hade en garanti på 5 år, i stället för den billigare som bara hade en garanti på 2 år. Nu när jag i alla fall vet vad det är för sorts maskin ska jag göra en priskoll och se om det skiljer sig på olika ställen. Gör det inte det så kommer jag nog köpa den som de hade där. Fast inte förrän jag investerat i nya glasögon. Är verkligen på tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0