Salviabiffar och beroende


Har för första gången i mitt 23 år "långa" liv åstakommit Salviabiffar. Blev det till middag. Dock smakade de mer vitpeppar än salvia eftersom jag var en smula snål med salviakryddan eftersom jag inte hade något exakt recept. Men såsen smakade i alla fall exakt som den skulle så just nu sitter jag och är allmänt stolt över mig själv. Dock grusas det hela med att jag är fruktansvärt yr. Ibland när jag har feber så brukar det kännas som om det går någon sorts tryckvåg genom kroppen, och framför allt i huvudet. Det liksom "dunkar" till då, en"yrseldunk" eller vad jag nu ska kalla det. Det är så det känns nu när jag blir yr också, enda skillnad är att jag inte är sjuk. Jag hoppas verkligen det går över snart. Man får verkligen förståelse för människor med olika drogproblem, om det så är cigg eller sprit eller ännu tyngre grejer. Det är verkligen underligt när kroppen bestämt sig för att den ska ha något. Härom dagen funderade jag faktiskt på att ta en sertralin bara för att bli av med yrseln. :( Läkaren skulle förmodligen råda mig att faktiskt göra det. Men jag vill ju bli fri nuu! Så fort som möjligt. Helst för en månad sedan. Typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0