Russinförvandling


Aaaah! Tog en paus från tentaeländet förut och spelade super mario. Löjligt underhållande :) Sen efter middagen sjönk jag ner i ett ångande hett bad. Mmmh. Glömde bort tiden lite för att jag låg och läste Bilbo- boken samtidigt så jag förvandlades så småningom till ett russin. Men men, det var det värt! Filmen bilbo har ju premiär i december i år och vi ska givetvis se den :thumbup: så jag känner därför att det är dags att förnya mina kunskaper lite för det är flera år sedan jag läste den boken. Ska bli roligt att se filmen. Ribban för förväntningarna ligger givetvis väldigt högt med tanke på hur välgjord Sagan om Ringen- trilogin var. Ooh, spännande! :)




Åååh! LÄNGTAR! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0