Optimist - javisst!


Kom nyss hem. Har varit ute på en promenad. Alldeles perfekt temperatur ute. Lite sol under promenaden hade ju inte skadat men man överlever nog utan det också. Blev inte så lång promenad, bara 3 km. Jag blev nog lite för optimistisk när min rygg slutade göra ont. Jag skulle nog tagit det lugnare för ungefär halvvägs under promenaden fick jag ont igen. Inte lika illa som igår, men det strålade ner i benen typ. Inte bra. Men men. Nu är jag i alla fall hemma igen och det var riktigt skönt med en liten promenix. Goodie. Har laddat ner en sån där rolig app till telefonen som jag såg att min svärmor hade på sin ipad. Den mäter hur fort man går, hur många kalorier man bränt och man kan se sin färdväg på en karta osv. :) Dock laddade jag ner den under promenaden så den här gången mätte den inte hela min färdväg men ändå, lite kul :)



Bilden lånade jag från http://www.crunchbase.com/company/fitnesskeeper och den funkar på andra märken än Iphone. Den fungerade alldels utmärkt på min Samsung i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0