Off


Har känt mig lite off idag. Hade svårt att fokusera på föreläsningen. Under den sista timmen "råkade" jag visst ladda ner tio nya appar på telefonen. Ooops! :) Men jag var inte ensam. Läraren sa själv till mig när jag stannade kvar för att snacka projektidé-inlämning att han hade känt sig off och ofokuserad under föreläsningen. Han bad t.o.m. om ursäkt. Stackarn. Tycker jag inte han behövde göra. Det märktes bara en gång att han var ofokuserad ju. Och lärare är ju människor, inte maskiner. Man kan ju inte begära att de ska vara omänsliga. Samma sak gäller företag, politiker mm. Människor gör fel ibland, de är inte mer än mänskliga. Jag anser att det är snarare omänskligt att kräva så mycket av någon att de lika gärna skulle kunna vara en felfri maskin. Tokigt.

Snart kommer älsklingen hem och då blir det middag. :)

I morgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt, har bokat gymmet klockan 7. Inte helt snällt mot mig själv men men, man tar väl de tider som finns. Sen vid lunch ska jag på skolan och träffa Sandra för att diskutera projekt innan hennes föreläsning börjar. Sen blir det hem och plugga. Har en hel del som ska läsas samt en textreflektion som absolut inte skriver sig själv (taskigt av den tycker jag).  :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0