Mystik


Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag helt sinnessjukt ont i ryggen. Jag låg i soffan och hade kikat på film. Skulle sätta mig upp för att sedan kliva upp ur den men när jag satte mig upp så hände det något med ryggen så jag fick hur ont som helst. Tror aldrig jag haft så ont i ryggen förut. Någonsin! :bigeyes: Det gjorde så ont att jag bara föll tillbaka i soffan. Klarade inte av att resa på mig. Min första tanke var att jag kanske hade fått ryggskott, huvva! Det gjorde så ont att t.o.m. tårarna började rinna :O Jag låg kvar en liten stund och försökte sen på nytt. Då gjorde det inte lika ont längre men ryggen var öm. Men när jag gått omkring en liten stund här hemma så var det nästan helt borta. Från att jag tog mig upp ur soffan, tog smärtstillande och borstade tänderna och la mig i sängen, så försvann det nästan. Och i morse när jag vaknade och skulle upp i sängen så kände jag ingenting alls. Helt sjukt! Jag är givetvis glad att det inte gör ont men det är ändå konstigt. Undrar om jag hade legat konstigt utan att känna det eller nåt sånt. Jag låg ju på ryggen i soffan och bara satte mig rakt upp och det var då det gjorde så ont. Kändes som om svanken skulle gå av typ ;( Men känner som sagt ingenting alls idag. Knasigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0