Lugnet


Leo sover och Cola tassar runt efter mig vart jag än går. Ska dock strax väcka honom och se om han vill ha något mellanmål.

Grabbarna har jag jagat ut på en liten shoppingtrip. De kan minsann komma ut och få lite frisk luft och röra lite på sig i stället för att sitta böjda över datorerna i varsin ände av rummet hela dagen. Vilket de gjort ända den de vaknade i morse. Så nu har jag tvingat ut dem. De kommer förvisso ta bilen så jag tror inte det blir så överdrivet mycket rörelse ändå, men men. De byter ju i alla fall ställning och miljö. Goodie. Jag var själv på en promenad för en liten stund sedan, tog med mig Leo i vagnen men Cola fick stanna hemma med pojkarna, det hade gått ganska bra även om han tycker att de är lite läskiga ibland. Så snart jag kom hem igen jagade jag som sagt iväg grabbarna. Så nu är det min tur att slappa framför datorn, hehehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0