Lööördag


När jag vaknade i morse så trodde jag det var söndag. Jag har visst legat före en dag hela den här veckan. Eller så har alla andra legat efter. :P Nåja, blev löjligt glad när jag insåg att helgen är längre än jag trodde, idag får vi besök från Oskarström, vi har planerat ett Harry Potter maraton. Ett minimaraton i alla fall för det blir nog bara två filmer. Men det är en början i alla fall :) Men innan jag får roa mig mig sånt ska jag ta en sväng till högskolebibblan för att kopiera de där två kapitlen som jag egentligen hade tänkt kopiera igår. Ska försöka bli färdig med textreflektionen tidigare den här gången så jag har gott om tid att ändra och pilla osv innan själva seminariet. Och på så vis kommer jag ju hinna påbörja nästa textreflektion tidigare. Goodie. Nackdelen är bara att mina planer nästan aldrig går i lås. :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0