Ledsen


Fick just veta något hemskt. Ja, jobbigt och fruktansvärt. Nästan.

Efter att jag tipsat en gammal vän om en film så blev jag helt besatt av att själv få titta på den. Jag letade överallt men kunde inte hitta den. Men efter många om och men lyckades jag tillslut (ÄNTLIGEN) hitta en sida som sålde en nyutgåva av filmen. Hihihiii! (tänkte jag). Men ack så besviken jag blev när jag möttes av den här synen:




De ledsna gubbarna, frågetecknen och pilen var så klart inte där. Dem lade jag dit i efterhand. Mest för att demonstrera känslorna som uppstod.

Fast jag har inte riktigt gett upp än. Har förvisso scannat blocket och tradera också men det kan ju alltid dyka upp något. Ska även göra ytterligare ett försök med voddler. De har så himla mycket underliga filmer där så en sån här gammal goding borde de väl ändå lyckats gräva fram.




Kommentarer
Postat av: carro

Ett tips: Sök på prisjakt.se eller pricerunner.se, det hjälpte mig för några veckor sedan när jag letade efter en gammal film.

2012-01-21 @ 00:45:54
Postat av: Elisabet

Oooh, tack! Såna sidor hade jag inte tänkt på :)

2012-01-21 @ 11:06:26
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: ida

Den gick nog på teve för ett tag sedan

2012-01-21 @ 18:36:20
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0