Lååååånga dag!


Åh jag är så trött! ;(

Somnade kanske vid 1-2 någon gång i natt. Sen upp tidigt i morse och förbereda sig inför skolan. Jag och den andra strategen i min grupp började ordna med allt "småfix" som visade sig ta ganska så lång tid. Efter ett tag hörde vår medieproducent av sig. Hon är fortfarande sjuk och hade nästan ingen röst. Gick knappt förstå vad hon sa. Huvva vilken otur min grupp haft nu på slutet. Så nu står vi i alla fall mest troligt utan medieproducent de sista dagarna. Jag och Angelica fick försöka redigera färdigt informationsfilmen själva. I ett program som ingen av oss suttit vid innan. :bigeyes: Från början visste vi inte ens hur man bokade redigeringsrummet. Haha, katastrof! Men tack vare några snälla kurskamrater samt en lärare som fanns tillgänglig för drop in - handledning så lyckades vi på något magiskt vis få ordning på filmen. Vi lyckades även skapa portfolion. Det har faktiskt varit en ganska lärorik och kul dag. Men krävande.
I morgon ska vi i alla fall skicka in vårt arbete till läraren. Deadline är på fredag men det är lika bra att göra det i morgon så det är gjort. Sen ska vi planera vår redovisning som är nu på fredag kl 10. OCH jag har fortfarande tentan att skriva klart. Fattar inte hur det ska gåå?? Är så trött! ;(

I morgon innan jag ska möte upp Angelica på skolan så ska jag vara bebis och hundvakt för Ida har en salstenta hon måste göra. Efter det blir det förmodligen panikplugg med tentan. Ska dock försöka göra ett ryck ikväll/i natt om jag orkar. Har en tendens att skriva som allra bäst på nätterna. Knas.  :question:


Så. Det var min dag det. ZzzzzzZzzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0