Humör, litteratur och trådar


Är på lite bättre humör idag. Förmodligen för att jag är ledig :P Dock försov jag mig från mitt gympass :( men men, har redan bokat gymet på torsdag också så SÅÅ lätt kommer kroppen inte undan. Hehehehe :thumbup:

Har för övrigt insett att den skräckinjagande kurslitteraturen kanske inte var så skräckinjagande trots allt. Jag börjar misstänka att anledningen till att den är så lång är för att det är lösa kapitel ur en bok som han skrivit dit. Så därför seglade jag in på adlibris och beställde de andra två böckerna som jag inte har. Det gjorde mig dock en smula sur för där rök över 400:- :(

Men men, så nu är lite mer kurslitteratur på väg hem till mig. Nu återstår det bara att ladda ner artiklar och sånt på näten som vi också skulle läsa. Men det får bli ett senare projekt för nu ska jag käka en sen frulle och snegla på symaskiner, tihii. Snokade även runt på trådar igår. Naiv som jag är har jag ju trott att det bara är att köpa vilken tråd som helst och allt ska fungera. Så var det visst inte. :P

Nåja, nu blir det en sen frulle.


Bye bye then ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0