Fem snabba


Dejter.
Jag har den bästa älsklingen i världen :) Jag satt och tjurade och var på allmänt dåligt humör p.g.a den fasansfulla fotoupptäckten plus att det är ganska så besvärligt att vara så yr som jag blir. Men älsklingen slet sig från sin dator och lyckades få mig på superbra humör inom loppet av typ 5-10 minuter, bara genom att vara sig själv :) Dessutom följde han med när jag skulle plåga mig in på Vallåsbutiken och hämta ut min bok. Efteråt var det han som styrde "stegen" (eller rättare sagt bilen) och vi hamnade visst på fem snabbdejter. Först på city gross, där mumsade vi på en semla var. Nästa dejt ägde rum på Eurostop, på albrekts guld. Den tredje dejten utfördes på the phone house och sedan traskade vi vidare till BR. Slutligen avrundades en femte dejt på Hemmakväll. Nu sitter jag här hemma medan älsklingen lagar mat. Kotlett och potatisgratäng. Jag har bra tur jag :)

Ett minus var att när vi kom hem fick jag ställa mig och torka upp kattspya det första jag gjorde. Tack Maya, verkligen snällt. Det är så roligt att komma hem ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0