Det där med prioritering..


Det är verkligen inte min starka sida. Inte den här helgen i alla fall.


Antal minuter spenderade på att plugga = 0

Antal minuter spendade på Skyrim = Miljoner. Kanske miljarder.


Känns det som i alla fall.

Älsklingen är hos en kompis och hälsar på. Vi gjorde en snabbstädning av lägenheten eftersom Ida och Mice skulle komma hit och då kommer såklart även lilla Leo som ska kravla överallt samt pilla och smaka på allt han kommer åt. Dock blev det inte så att de kom hit för Ida har visst blivit sjuk. Uscha. Tror jag också kommer trilla dit snart för båda de andra medlemmarna i min grupp på skolan är sjuka så nu återstår ju bara jag :bigeyes:
Aja. Som sagt, städning och diskning blev avklarat i morse/ på förmiddagen och efter det har i bara roat oss med spel. Spel, spel spel. Vilken oerhörd tur att det bara är lördag idag. Än finns det tid till nyttigheter, exempelvis tentaskrining (finns dock ingen motivation).

Söndagsångesten har också smugit sig på lite eftersom min hjärna tror att det är söndag idag bara för att Mattias var ledig i fredags. Ibland är man bra lättlurad. Men så skönt att veta att det är helgdag kvar. Mmmhmm! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0